مشاوره روانشناسی
روانشناس تلفنی خانم
پنج شنبه 25 آبان 1396 ساعت 13:35 | بازدید : 212 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

مشاوره ازدواج؛ مشاوره تلفنی رایگان ازدواج
همان طور که می دانیم، مشاوره ازدواج دارای نقش کلیدی در زندگی زناشویی موفق است؛ در این خصوص یکی از آسان ترین و کاربردی ترین روش ها، بهره مندی از مشاوره تلفنی رایگان ازدواج است. افرادی که قصد ازدواج دارند، می توانند با مشاوره تلفنی قبل از ازدواج رایگان با خیالی آسوده برای تشکیل کانون باثبات خانواده خویش اقدام کنند؛ همچنین مشاوره تلفنی خانواده رایگان می تواند اصول صحیح رفتاری را در مقوله ازدواج به زوجین ارایه کند. مشاوره تلفنی رایگان ازدواج، با ارایه نکات علمی و صحیح ازدواج در مورد انتخاب همسر، روابط زناشوئی، شناخت بهتر همسر، شیوه های درست برطرف کردن معضلات زندگی زناشویی و نحوه برخورد مناسب و تعامل با خانواده همسر، می تواند موجب استحکام بنای زندگی شود.

به عنوان نمونه، روانشناس تلفنی خانم به عنوان مشاور ازدواج، می تواند راهنمایی های قبل از ازدواج را در قالب مشاوره تلفنی قبل از ازدواج رایگان به زوجین منتقل کند؛ زوجین بایستی توجه کنند که از آنجایی که در دنیای کنونی همه چیز بر اساس دانش و تخصص و علم پایه گذاری می شود، بنابراین بایستی به دقت به راهنمایی های مشاوره تلفنی رایگان ازدواج توجه کنند؛ چرا که در دنیای کنونی هدف از ازدواج، تنها تشکیل خانواده نیست، بلکه باید در زوجین رضایت از زندگی و در نتیجه لذت از زندگی هم وجود داشته باشد. 

مرکز مشاوره ازدواج

بهترین مکان برای بررسی تخصصی درخواست های زوجین پیش از ازدواج، مرکز مشاوره ازدواج می باشد. در عصر فعلی، با اینکه بیشتر دختر و پسرها تحصیل کرده اند، اما اطلاعات کمی از زندگی زناشویی دارند. بر اساس مشاوره تلفنی رایگان ازدواج، اکثر دختر و پسرهای جوان چنین می پندارند که مساله ضروری، فقط یافتن زوج ایده آل شان است و پس از آن زندگی شیرینی خواهند داشت. در حالی که اگر در تشکیل خانواده، چه بسا که با وجود یافتن یک همسر ایده آل، به دلیل آموزش نادرست، سستی و گمراهی بر روابط زوجین سایه افکند و چه بسا که نهایتا سر از مرکز مشاوره طلاق دربیاورند!  

منبع : سایت روانشناسی کودک

درخواست مشاوره تلفنی


موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ارتباط کلامی
پنج شنبه 26 شهريور 1396 ساعت 10:0 | بازدید : 342 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

 ارتباط کلامی 5

ارتباط کلامی

ارتباط کلامی و مجموعه ی آن چه تاثیری در یک ازدواج کارآمد دارد ؟
رفتار غیر کلامی بهتر است یا ارتباط کلامی ؟
ارتباط کلامی تا چه اندازه در کاهش رنجش و خشونت موثر است ؟

 

ارتباط کلامی و انواع آن

ارتباط کلامی و دو نوع از آن که فکر ما را بیشتر از همه به خود مشغول کرده است ، عبارت اند از داد و ستد اطلاعات و بی پرده گویی از خود . هر دو این ها در یک ازدواج کارآمد مهم اند.

رابطه با داد و ستد اولیه ی اطلاعات بین طرفین آغاز می شود . مرد جوانی زن جوانی را در یک مهمانی ملاقات می کند . در ابتدا آن ها یک رشته رفتارهای غیر کلامی عاشقانه که تفهیم می کند علاقه یک طرفه نیست ، مبادله می کنند ، و آن گاه آن ها تبادل کلامی اطلاعات را آغاز می کنند .

 

ارتباط کلامی 4

 

تبادل اطلاعات با گذشت زمان ادامه می یابد و منجر به پیشنهاد خوردن ناهار باهم می شود . فعالیت هایی که با هم انجام می دهند موجب تقویت ثبات در رابطه ای می شود که با موفقیت مداوم در تبادل اطلاعات تقویت می شود و سرانجام فضایی را به وجود می آورد که در آن بی پرده گویی از خود به فرد امنیت می بخشد .

 

 

 

مشاوره تلفنی چقدر می تواند به برقراری ارتباط کلامی کمک کند ؟

صحبت نکردن و حرف نزدن در مورد خودتان و شخصیتتان و یا اصطلاعا عدم تبادل اطلاعات در یک رابطه منجر به بروز مشکلات عدیده ای در روال رابطه می شود . در اکثر موارد شاهد این نکته در بین زوج ها و افرادی که در رابطه می باشند ، هستیم . باید بگوییم که  همین امر یعنی صحبت نکردن و نداشتن ارتباط کلامی باعث ایجاد پیشداوری نزد هرکدام از طرفین می گردد بدین ترتیب که طرفین بدون اینکه راجع به مشکل به وجود آمده صحبتی بکنند هرکدام برای خود قضاوتی از ماجرای پیش آمده خواهند داشت و همینطور به جای حل مشکل به آن بیشتر دامن می زنند .

مرکز مشاوران هیروو به همراه مشاوران و متخصصان امور ازدواج و خانواده برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما در این زمینه ها آماده هستند . برای برقراری ارتباط کافی است از تلفن ثابت و بدون پیش شماره با شماره تلفن 9092305983 تماس گرفته و از خدمات مشاوره بهره مند شوید .

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

بی پرده گویی از خود یک نوع ارتباط کلامی

این مرحله ی دوم  – بی پرده گویی از خود – شروع سرمایه گذاری عاطفی جدی در انتظاراتی است که زوج نسبت به یکدیگر پیدامی کنند . بی پرده گویی از خود آغاز اعتماد ، و شامل خطر پذیری است و موجب آسیب پذیری در قبال ناامیدی و آزردگی می شود .

تبادل اطلاعات و پرده گویی ازخود مادامی که روند پیوند جویی جریان دارد ، ادامه می یابد و زوج در کلیه ی روابط خود با یکدیگر به هم نزدیک تر می شوند . هرچه رابطه ی زناشویی بهتر عمل کند ، تبادل اطلاعات سیال تر و باز تر است و بیشتر احتمال دارد که بی پرده گویی از خود به ابراز افکار و احساسات بینجامد ، و به شیوه ای ابراز شود که شریک زندگی احساس تهدید نکند و به آن حرمت بگذارد .

 

ارتباط کلامی 1

 

یک زوج متخصص در اواخر چهل سالگی ، نمونه ای از مفید بودن بالینی این عقایدند . این زوج می توانستند درباره ی بسیاری از چیزهای زندگی شان که مستلزم تبادل ساده ی اطلاعات واقعی است ، کمابیش با هم تبادل نظر کنند . اما ، تعدادی مسائل آسیب زا وجود داشت که با تبادل اطلاعات ساده نمی توانستند باهم برسر آن به توافق برسند   ؛ مانند مذهب …

به نظر می رسید که تحلیل گر بودن مرد و پایبندی زن به کلاس نقاشی بیش از اندازه آسیب زا بوده است . گاهی اوقات که ناگزیر این مسائل بالا می گرفت ، مرد افسرده و گیج و مبهوت عمل می کرد و در پیدا کردن کلمات مشکل داشت ، در حالی که زن بر آشفته می شد و شروع به جیغ زدن می کرد . این نوع ارتباط کلامی را خیلی از زوج ها با آن درگیرند .

 

تبادل اطلاعات یا بی پرده گویی از خود

بی پرده گویی ازخود به طرز چشمگیری به این دو تا بیشتر لطمه می زد تا تبادل اطلاعات . این موضوع همچنان ادامه داشت . مرد سال های زیادی در حال تحلیل بود و پایبندی ایدئولوژیکی به باز بودن داشت و زن گاه و بی گاه به خود افشاگری متوسل می شد و از مرد همین انتظار را داشت . این ترکیب گاهی وقت ها موثر می افتد ، اما در اواسط این الگوی معمول در گفت وگو ، صدای مرد ضعیف تر می شد ؛ رشته افکارش از دست می رفت و فراموش می کرد که دارد چه می گوید ، و به طور کلی افسرده و نا کارآمد می شد .

بی پرده گویی زن اغلب به شکل انتقاد از مرد بود که سکوت دردناک او زن را کلافه می کرد . بنابراین ، اکثر تلاش های آن ها برای بی پرده گویی به خشونت و رنجش ختم می شد .

 

ارتباط کلامی

تلاش برای باز بودن و صداقت در رابطه به ویژه افکار و عواطف شخصی آکنده از مشکلات بالقوه است . بخش اعظمی از آن چه که به منزله ی باز بودن و صداقت در رابطه وانمود می شود ، یا نوعی انتقاد هیجانی حساس است یا درخواست نوعی بی پرده گویی گزینشی است .

باز بودن و صداقت کار ساز و به شکل ابراز خالصانه افکار و احساسات شخصی ، بدون شرم یا طلب عمل متقابل ، کار زیادی می برد .

بدون احساس لطافت ، به ویژه درباره ی آن دسته از ویژگی های دیگران که تحملشان بسیار شاق است ، باز بودن و صداقت ممکن است به سرعت به سرزنش و انتقاد تبدیل شود .

 

مشاوره ازدواج تلفنی

 

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو


موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ازدواج و خانواده
دو شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 16:37 | بازدید : 526 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

 

آیـا مـا در دورانـی زنـدگی نـمی کنـیـم کـه باید به مادرهای مجردی که به تنهایی فرزندانشان را بزرگ می کنند و خانم هـایـی که مـقـامـات شــغلی بالایی را از آن خود کرده اند، تـبـریک بـگویــیم؟
از آنجایی که جنس مونث پیشرفت های چـشمگیری داشته عده ای از افراد ممکن است تصور کنند که آنها در دنیای قرارهای ملاقات نیز مانند سایر جنبه های زنـدگی پـرتـکاپو هستند و ترجیح می دهند خودشان همه چیز را هدایت کنند.
شاید عده ای کمی از این نوع خانم ها وجود داشته باشد که شما اصلا نمیتوانید سر به سر آنها بگذارید و دستشان بیـنـدازیـد امـا بـایـد قــبول کنیم که تعداد آنها محدود است.
علیرغم وجود پشتکاری که خانم ها در وجوه دیگر زندگی از خود نشان می دهند در مورد قرار های ملاقات کمی خجالتی می باشند و ترجیح می دهند این مطلب را طرف مقابل بازگو کند. پس زمانی که نوبت به گذاشتن قرار ملاقات می رسد این نوبت مردهاست که دست به کار شوند.

 

 ● کیش و مات
چرا خانم ها اگر قرار باشد، ۱۰ سال هم صبر می کنند اما حرفی از قرار ملاقات به زبان نمی آورند؟ اگر واقعا این کار مردهاست پس چطور مثل سایر کارهای دیگری که روزی تنها به آقایون تعلق داشته خانم ها در آن "پیشرفت" نمی کنند و پشتکار بالایی خود را نشان نمی دهند؟
زمانی که صحبت از قرار ملاقات به میان می آید شکی وجود ندارد که اولین حرکت دشوار است. من در این یک موضوع طرف آقایون را می گیرم. این کار هم درست مثل سایر شغل هایی می ماند که خانم ها مشغول انجام دادن آنها هستند. چرا آنها نباید برای گذاشتن قرار ملاقات پیش قدم شوند و چرا نباید خانم ها به آقایون را پیشنهاد ازدواج دهند و به خواستگاری آنها روند. چنین کارهایی همیشه جزء وظایف مردها بوده است.
در این قسمت دلایلی وجود دارد که چرا خانم ها هیچ گاه در این امر پیشقدمی نمیکنند و همیشه مردها باید جور این کار را به گردن بگیرند.


● درست مثل یک امتحان
با روشی که یک مرد به یک زن نزدیک می شود، قضاوت های بیشماری می توان در مورد او برداشت کرد؛ آیا او اعتماد به نفس دارد یا دارای شخصیت متزلزلی است؟ شاید بیش از اندازه از خودش مطمئن باشد. آقایون برای انجام این کار ترفند های بیشماری دارند (که من تمام آنها را به عینه دیده ام و دیگر غافلگیر نخواهم شد) که برخی از آنها به خوبی جواب می دهند و متاسفانه سایرین باعث ایجاد بدبختی برای فرد می شوند. این روش ها چه کار کنند یا نه باید همیشه توجه داشته باشید که نشان دهنده شخصیت درونیتان هستند.
خانم ها دوست دارند مردها را در یک چالش قرار دهند و ببینند مردها برای رسیدن به آنها چگونه تلاش می کنند، به همین دلیل است که هیچ گاه خودشان پیش قدم نمیشوند و این کار را به عهده آقایون می گذارند. اگر مردی در رستوران به خانمی برسد و حوصله او را با تعریف از خود سر ببرد و به ۱۰۰۱ دلیل مختلف خانم را راضی کند که کس بهتری از او پیدا نخواهد کرد؛ این امر گویای دو مطلب می باشد (که هر دو به شدت ناخوشایند می باشند): عدم اعتماد به نفس یا/و اعتماد به نفس بیش از اندازه.
مردی که در زمان شروع گفتگو با او جسورانه و خشن صحبت کند و انتظار داشته باشد که خانم شماره تلفن خود را در آورده و دو دستی تقدیمش کند (نه اینکه فقط شماره را به او بدهد بلکه تقدیم کند) باید اعتماد به نفس بیش از حدی داشته باشد.
اگر مردی بتواند از این امتحان سربلند بیرون آید این شانس را پیدا می کند که خانم یکی دو مرتبه دیگر نیز با او قرار بگذارد و این بار به طور حتم خانم پیش قدم خواهد شد.


● مردهای قابل تحسین
مردی که از خود احساسات نشان دهد چیزی جز موفقیت انتظار او را نخواهد کشید.
مرکز مبارزه در ملاقات معمولا چیزی شبیه به این است: شما زمانیکه از کسی تقاضای بیرون رفتن می کنید چیزهایی مضاف بر آنچه که باید را به او تقدیم کرده اید و اگر یک چنین کارهایی را انجام ندهید درست مثل یک جلودار صف جنگ هستید که هیچ گونه مهماتی را با خود حمل نمی کند. اگر بدون هیچ سلاح و مهماتی بخواهید به خط مقدم بروید بدون شک شکست می خورید. آقایون می بایست تمایل خود را به انجام چنین کارهایی بیشتر کرده و تمایلات احساسی خود را بیش از پیش برای خانم ها باز گو کنند.
این قسمت جایی است که امتیاز به دست خانم هاست. آنها به خوبی می دانند که اگر کسی از همان ابتدای کار احساسات خود را بیش از اندازه بروز دهد و علاقه خاصی به نمایش گذارد فرد آسیب پذیری است و شریک خوبی برای زندگی نخواهد بود. اما زمانیکه یک مرد با اعتماد به نفس برای گذاشتن اولین قرار ملاقات گام بر می دارد در نظر خانم ها خیلی بهتر از شخص اول جلوه می کند. هر کس بتواند بیشترین تاثیر را بر روی خانم بگذارد، قابل تحسین بوده و به نتایج بهتری در این رابطه دست پیدا خواهد کرد. این امر در مسائل عشقی و عاطفی جایگاه ویژه ای دارد و شما نیز باید همیشه اهمیت آنها را در ذهن خود نگاه دارید.
خانم ها چه از روی عمد و یا به طور ناخودآگاه انتظار دارند پیشنهاد را از فرد مقابل دریافت کنند و ترجیح می دهند برای برقراری قرار ملاقات پیشقدمی نکنند.
گاهی اوقات ارزش های قدیمی و از مد افتاده (که در فیلم هایی نظیر کازابلانکا و بر باد رفته به درستی به تصویر کشیده شده اند) از مردها انتظار می رود که به خانم ها نزدیک شوند و حرکت اول را آنها انجام دهند. این موارد به صورت یک قانون در ذهن ما (به ویژه خانم ها) حک شده است و زن ها همیشه منتظر هستند تا مردها گام اول را در شروع یک رابطه بر دارند.
در حالیکه امروزه خانم ها دیگر انتظار ندارند که آقایون به شیشه اتاق آنها سنگ پرتاب کنند و یا از درخت بالا بیایند تا بتوانند به آنها برسند اما از فضای رمانتیک بدشان نمی آید. حداقل طوری برخورد کنید که احساس کنند شما در حال تعقیب کردنشان هستید.
به طور قطع رسانه های امروزی و همچنین فرهنگ حاکم بر جامعه طوری پیش می رود که به خانم ها بقبولاند، افراد مستقلی هستند و به هیچ مردی نیاز ندارند. شاید به همین دلیل باشد که خانمها دوست دارند آن فضای کلاسیک و مردانه را در ذهن خودشان نگه دارند. آنها دوست دارند کسی تعقیبشان کند، از آنها قدردانی کند، و با گلبرگ های گل سرخ دوش بگیرند..... خوب شاید این آخری یک کمی زیاده روی باشد!
خوب، فکر می کنم آقایون تا این لحظه متوجه شده باشند که چرا باید روش های برقراری روابط خود را باز سازی کنند. ممکن است دختری که برای ازدواج در نظر دارید شما را به بهترین ها برساند به همین دلیل باید بدانید که برای رسیدن به موفقیت رفتاری کاملا طبیعی از خود نشان دهید، با او دوستانه برخورد کنید و خودتان را بیش از اندازه دست نیافتنی نشان ندهید. همین که او تلاش شما را برای رسیدن به خودش مشاهده می کند متوجه می شود که شما به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته اید که این کار را انجام داده اید بنابراین دیگر نیازی ندارید که اطمینان بیش از اندازه از خودتان نشان دهید. اگر او نیز در رسیدن به شما از خود علاقه نشان داد که چه بهتر . 

برای مظالعه مطالب بیشتر، اینجا را کلیک نمایید.


موضوعات مرتبط: ازدواج , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 822
بازدید کل : 40513
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 822
:: بازدید سال : 3310
:: بازدید کلی : 40513