مشاوره روانشناسی
مشاوره کودک رایگان تلفنی
سه شنبه 12 تير 1397 ساعت 21:14 | بازدید : 168 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

 

مشاوره کودک تلفنی رایگان

بسیاری افراد در سنین کودکی با مسائل و مشکلات روبه رو بوده اند اما والدین و خانواده های آنان بنا به دلایلی به این مشکلات بر توجهی کرده اند حال در سنین جوانی و بزرگسالی این افراد دچار مشکلاتی جدی شده اند لزوم دریافت مشاوره در سنین کودکی اینجاست که نمایان می شود .

دکتر روانشناس کودک بایستی دانش و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و با راهنمایی صحیح والدین آنان را برای کمک به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره کودک تلفنی رایگان چه کاری صورت می گیرد ؟ 

در فرآیند مشاوره رفتاری کودکان به صورت کاربردی مسائل را یاد می گیرند. به این معنی که با کودکان خردسال با کل خانواده با ابزارهای نقاشی، بازی و صحبت کردن مراحل درمان پیش می رود.

روانشناسان کودک برای کودکان و نوجوانان بزرگتر بر روی فعالیت ها و افکاری متمرکز می شوند که بر مهارت های مورد نیازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بیان می کنند و با هم به حل مسئله می پردازند.

مشاور کودک و نوجوان ، بچه ها را حمایت و تحسین می کند، زیرا بچه ها این کار او را یاد می گیرند. مشاوره کودکان به کودکان کمک می کند که به خود باوری برسند و نقاط قوت خود را پیدا کنند. درمان، الگوهای تفکر مفید و عادات رفتاری سالم را ایجاد می کند.

روانشناس ممکن است کودک و پدر و مادر را با هم ملاقات کند یا تنها با کودک ملاقات کند. این مسئله بستگی به سن کودک دارد. درمانگر ممکن است با والدین نیز ملاقات کند تا راهنمایی ها و راهکارهای خود را برای کمک به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره کودک تلفنی رایگان

مدت زمان درمانی بستگی به اهداف شما و متخصص کودک شما دارد. اغلب اوقات یک درمانگر ممکن است با کودک شما یک بار در هفته برای چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و یا دو جلسه در هفته .

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علائم اوتیسم در کودکان
دو شنبه 11 تير 1397 ساعت 15:13 | بازدید : 148 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

علائم اوتیسم در کودکان

بیماری اوتیسم در کودکان مشکلات زیادی را برای خانواده ها به همراه خواهد داشت , اما والدینی که می خواهند کودکشان در آینده همانند افراد عادی زندگی کنند بایستی یکسری سختی ها و مشکلات را به جهت درمان این بیماری تحمل کنند .

علت عمده بروز اختلال اوتیسم به مواردی چون : اختلالات کروموزومی , عوامل ژنتیکی , عوامل جنینی , عوامل شناختی و ناهنجاری های مغزی بر می گردد .

علائم اوتیسم در کودکان و درمان آن

دلایل اصلی اوتیسم همان ها بود که در بالا گفته شد , 15 ژن مختلف در این بیماری نقش دارند به همین دلیل هم بیماری با اختلالات پیچیده محسوب می شود . حال این سوال برای بسیاری افراد پیش می آید که آیا بیماری اوتیسم درمان میشود ؟

روند رشد این بیماری را می توان با روش هایی کنترل کرد . درمان دارویی اوتیسم , گفتار درمانی ها , کار درمانی و .. از روش 

های تشخیص و درمان این بیماری است .

علائم اوتیسم در کودکان و مشاوره با متخصصین 

اگر کودک از طرف شما و یا دکتر مخصوص خود مظنون به اُتیسم باشد به هر حال بایستی توسط شخصی که در زمینه اُتیسم تخصص دارد معاینه دقیق شود و تست های اتیسم انجام شود. ممکن است این فرد یک روانشناس ، روانپزشک و یا یک متخصص رشد اطفال باشد .گاهی ممکن است برای یک تشخیص دقیق و درمان به یک تیم متخصص نیاز شود این تیم می تواند از افراد زیر تشکیل شود :

1.رفتار درمان : این شخص می تواند علاوه برکمک به بهبود توانائی های کودک در کارهای روزانه مانند لباس پوشیدن ، غذا خوردن و سایر کارهای استقلالی، همچنین در بهبود وضعیت حواس پنجگانه ، قدرت تشخیص و سایر توانائی های کودک او را یاری کند.

2.کار درمان : یک کار درمان، کودک را در استفاده درست از عضلات و اندامهای بدن برای انجام کارهای بزرگ و کوچک بدنی می تواند یاری کند .

3.گفتار درمان : در بهبود وضعیت گفتار کودک و افزایش توانائی او در مهارتهای کلامی بسیار مؤثر است .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یک شنبه 10 تير 1397 ساعت 20:20 | بازدید : 133 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

 

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان 

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است , در این موارد می توانید با مشاوره تماس گرفته و راهکار سریع مشکل خود را بخواهید , در این نوع مشاورات دیگری نیازی به وقت قبلی و انتظار نیست در همان لحظه می توانید با یک روانشناس به مشاوره شغلی و تحصیلی بپردازید .

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان خانواده 

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیار فراگیر شده است , مشکلاتی خانوادگی و ناسازگاری هریک از اعضای خانواده است . مشاوره خانواده در این موارد به صورت تلفنی و یا حضوری ضروری است . 

در حیطه ی مرکز مشاوره تلفنی خانواده و نوجوان هم به صورت کودک است یعنی گاهی مشکلاتی برای والدین در رفتار کردن با نوجوانشان پیش می آید که منجر به مشاجرات بین آن ها شود که گاهی مشکلات کوچک حل نشده در بین والدین و نوجوان عواقب بدی را در پی خواهد داشت .

و باقی مشاوره های تلفنی می تواند در زمینه های دیگرباشد که گاهی فردی توسط افراد خانواده در حال اذیت شدن است و نیاز به کمتر دارد که در بسیاری از موارد افرادی که به علت مشکلات پیش آمده اقدام به خودکشی می کنند ممکن است اطرافیان نتوانند متقاعدش کنند کهصرف نظر کند و در این شرایط از یک دکتر روانشناس تلفنی درخواست کمک کنند و یا از دست دادن افراد خانواده در تصادف و مرگ های آنی ممکن است اطرافیان را بهت زده کرده و نقش یک روانشناس می تواند در این زمینه ها بسیار پر رنگ باشد.

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ازدواج

ترجیح برای مشاوره ی ازدواج حضوری است اما مرکز مشاوره تلفنی ازدواج در یک سری از مشکلات و مسائل جزئی می تواند شما را همراهی کند . شما در جلسات حضوری برای مشاوره ی ازدواج تست های شخصیت و تست های ازدواج را انجام میدهید و زبان بدن هم یک بعد دیگر است که دکتر روانشناس می تواند بسیاری از این مسائل را در جلسات حضوری تشخیص دهد . اما بعضی اوقات شما می توانید سوالات خود را از مشاور تلفنی سوال کنید

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 1180
بازدید کل : 39625
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 148
:: بازدید ماه : 1180
:: بازدید سال : 2422
:: بازدید کلی : 39625