مشاوره روانشناسی
بهترین سن برای جراحی بینی
شنبه 15 تير 1398 ساعت 16:11 | بازدید : 306 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

سن مناسب برای انجام عمل بینی برای هر شخص متفاوت است و بیمار باید اطلاعات کافی درباره روند جراحی بینی ، خطرات و عوارض آن داشته باشد. بسیاری از بیماران دوست دارند بدانند بهترین زمان عمل بینی چه سنی است؟ در واقع جراحی بینی عملی ساده است که هیچ محدودیت سنی برای افراد سن بالا که از سلامت کامل برخوردارند، ندارد. محدودیت سنی برای نوجوانان و جوانان تا زمانی است که رشد بینی متوقف شود و سپس فرد می تواند جراحی بینی را انجام دهد. بنابراین بهتر است بدانید رشد بینی تا چه سنی است؟ این سن برای دختران، پایان ۱۶ سالگی (آغاز ۱۷ سالگی) و برای پسران پایان ۱۷ سالگی(آغاز ۱۸ سالگی) پیش بینی شده است شما میتوانید با مراجعه پیش بهترین جراح بینی در تهران پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

در سنین بالا، جراحی بینی می تواند به یک چالش تبدیل شود. پوست صورت شروع به افتادن می کند به همین دلیل پس از اتمام جراحی، کشیدن و صاف کردن پوست بسیار دشوار می باشد. به طور کلی؛ نوع پوست بینی اهمیت فراوانی در جراحی بینی دارد و رینوپلاستی برای افراد بالای ۵۵ سال چالش برانگیز خواهد بود.

اندازه بینی بیشتر دختران ۱۶ ساله و پسران ۱۷ ساله تقریبا برابر افراد بزرگسال است و اکثر آنان به بلوغ فیزیکی برای انجام جراحی بینی رسیده اند؛ اما بلوغ روانی نیز نقش بسیار مهمی در جراحی بینی ایفا می کند. با وجودی که تمام نوجوانان و جوانان برای رسیدن به ظاهری بهتر قصد انجام جراحی بینی را دارند اما باید بدانند که این تغییر آنها را محبوب تر نخواهد کرد بنابراین آمادگی روانی از مراحل آمادگی برای جراحی بینی محسوب می شود.

آیا عمل بینی در سن نوجوانی مناسب است؟

عمل بینی در سن ۱۶ یا ۱۷ سالگی می تواند کمک کند که دوران جوانی با اعتماد به نفس بیشتری سپری شود و اگر خود نوجوان هم دلایل منطقی برای جراحی داشته باشد، عمل بینی در این سن برای اون مناسب است. جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین نوجوانان بوده است که می تواند پس از توقف رشد بینی و با رسیدن بینی به ۹۰ تا ۹۵ درصد از اندازه بالغش، انجام شود. جراحی بینی در نوجوانان هم می تواند به اصلاح مشکلات ظاهری و هم مشکلات تنفسی بپردازد. نوجوانان ممکن است با داشتن بینی های کج، قوز دار، با نوکی افتاده یا سوراخ های بزرگ، بینی های پهن یا عقابی، مورد تمسخر اطرافیان و دوستان خود قرار بگیرند و آسیب های روحی بسیار جدی ببینند. جراحی بینی می تواند به نوجوانان کمک کند تا امنیت و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و احساس برتری پیدا کنند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 822
بازدید کل : 40513
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 822
:: بازدید سال : 3310
:: بازدید کلی : 40513