مشاوره روانشناسی
میکاپ و شینیون چیست؟
سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 12:16 | بازدید : 299 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

توضیح در مورد میکاپ و شینیون را می توان با یک سوال شروع کرد . آیا تا به حال به سالن زیبایی مراجعه کرده اید که دیدن نمونه کار هایشان نظر شما را به خود جلب کرده ، اما پس از انجام کار رضایت خاطر شما تأمین نشده باشد ؟

آیا می دانید چرا !؟

انجام گریم و میکاپ با یک سبک خاص ، مناسب ساختار بعضی از صورت ها می باشد ، و چهره را زیبا تر جلوه می دهد . اما ممکن است همان سبک خاص گریم و میکاپ مناسب صورت شما نبوده و رضایت خاطر شما را تامین نکند. تلاش بهترین سالن زیبایی بر این است که از سبک های متفاوت استفاده کرده که این خود باعث ایجاد تنوع بیشتر در کار ها می شود و این امر تا کنون باعث رضایت مندی هرچه بیشتر مراجعین سالن ها بوده است  شما میتوانید با پیدا کردن یک سالن زیبایی عروس به راحتی قبل از مراسم کار های خود را انجام دهید

در نمونه کارهای ما که در گالری عکس نمابش داده شده است شما می توانید انواع آرایش های عربی و اروپایی را در کنار هم مشاهده نمایید. که به جهت فراهم کردن هرچه بیشتر رضایت مندی شماست

 


کوتاهی مو سر

انتخاب مدل کوتاهی بسیار حائز اهمیت است و باید به صورتی باشد که مدل موی شما را با حالتی خوب و زیبا نشان دهد . البته مد روز و ژورنال های روز هم در یک انتخاب خوب می تواند به شما کمک کند.

اما باید برای یک انتخاب درست چند چیز را مورد توجه قرارداد . . .

انتخاب مدل کوتاهی باید مناسب با حجم ، قطر و حالت موی شما باشد در نظر گرفتن این سه مورد باعث می شود که شما از کوتاهی موی خود احساس رضایت بیشتری کنید. بطور مثال موهایی که دارای حجم کم و قطر کمی می باشند نباید بسیار لِیِر(خرد) شود و نیز مویی که از حالت فر برخوردار است نیز نباید بسیار خرد شود.
موهای صاف و پرحجم را می توان از مدل های فشن و ژورنالی و مخصوصاً در مدل کوتاه از مصری فانتزی نیز استفاده کرد.
قطر مو در افراد مختلف متفاوت است

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جدید ترین متد جراحی لاغری
دو شنبه 29 بهمن 1397 ساعت 13:19 | بازدید : 196 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

چگونه لاغر شویم؟

امروه روش های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد که میتوانید با انجام آنها به وزن ایده آل خود برسید. اغلب افرادی که نمیتوانند از روش هایی مانند ورزش کردن وزن خود را پایین بیاورند به سمت عمل لاغری روی می آورند که ضرری ندارد و سریع تر میتوانند به وزن ایده آل برگردند در واقع اگر شما به یک دکتر متخصص جراحی لاغری مراجعه کنید به شما میگوید بهترین روش لاغری برای شما کدام گزینه است.

عمل لاغری روش های مختلفی دارد. امروزه خیلی از افراد به دنبال بهترین دکتر جراح لاغری هستند که میتوانند با اثر ماندگار کمتری کار درمان را انجام دهند.در این پست به یک روش از جدید ترین متد جراحی لاغری اشاره میکنم

جراحی اسلیو معده

 

در واقع یکی از مدل های جراحی لاغری عمل اسلیو معده است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون ، کنترل کننده ی اشتها است و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

لاپاراسکوپی

 

خیلی ها میپرسند آیا لاپاراسکوپی همان جراحی لاغری است ، در جواب آنها باید بگویم خیر لاپاروسکوپی یک جراحی است که طی آن، یک لوله ی نازک و چراغ دار درون یک برش در شکم یا لگن زنان قرار داده می شود تا بتوان اندام های شکمی را مشاهده کرد. لاپاراسکوپی برای یافتن مشکلاتی همچون کیست، چسبندگی، عفونت و فیبروئیدها (توده ها)ی رحمی، جراحی چاقی و … مورد استفاده قرار می گیرد. قسمتی از بافت آن ناحیه به عنوان نمونه برای بیوپسی (بافت برداری) به وسیله ی لوله یا لاپاراسکوپ برداشته می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لیفت مژه چیست؟
سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 17:11 | بازدید : 149 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

امروزه خیلی از بانوان برای زیباتر شدن به سالن زیبایی میروند و هر کدام از این سالن ها خدمات مختلفی را ارائه میدهند و با توجه به نیازی که داریم باید به سمت سالنی بریم که بتونه خدمات ما رو به بهترین نحو انجام بده بهترین سالن زیبایی همیشه خدمات خوبی را ارائه میدهند. امروز میخوام دو مورد از خدماتی که اکثر سالن های زیبایی انجام میدخند رو بری شما بیان کنم.

اکستنشن مو

افزایش طول و حجم مو را اکستنشن مو میگویند. 
چند سالی است که تب و تاب اکستنشن مو میان خانوم ها بالا گرفته برخی خانوم ها از این روش برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده میکنند
بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشنها و روشهای مختلف نصب مراقبتهای قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنایی پیدا کنند.

قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپو مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود،قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود.

 

لیفت مژه

یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی(کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است در واقع لیفت یعنی فر کردن، حالت دادن و رنگ با مواد هست. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند. استفاده از لیفت مژه برای همه مناسب است حتی خانم های باردار و شیرده هیچ مشکلی در انجام آن ندارند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 755
بازدید کل : 40446
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 59
:: بازدید هفته : 130
:: بازدید ماه : 755
:: بازدید سال : 3243
:: بازدید کلی : 40446