مشاوره روانشناسی
مشاور برای نوجوان و جوان
یک شنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:33 | بازدید : 481 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

مشاوره نوجوانان و جوانان

با گذران دوران کودکی، فرزندتان اکنون وارد عصر جدیدی از زندگی اش شده است؛ نوجوانی و در ادامه جوانی فرزندتان دوران حساسی است که برای درک بهتر خلق وخو و تغییرات اخلاقی وی، لازم است حتما جلساتی برای مشاوره نوجوان و جوانان داشته باشید؛ به یاد داشته باشید که مشاوره نوجوان و جوان با یک مشاور برای نوجوان و جوان می تواند با مسلط کردن شما بر روانشناسی فرزندتان، اختلافاتتان را با فرزندان نوجوان و جوانتان کمتر کند.

به عنوان مثال، شما از طریق تماس با مرکز مشاوره نوجوانان معتبر، ضمن مشاوره تلفنی برای نوجوانان و جوانان، می توانید پاسخ سوالاتتان را در مورد روانشناسی نوجوان و جوان و همچنین مسایلی که می تواند در نوجوانان و جوانان درگیری ذهنی ایجاد کند،  دریافت کنید؛ مسایل مذکور می تواند شامل روانشناسی در زمینه انگیزش نوجوانان و جوانان، فرار از مدرسه، روانکاوی مسایل جنسی نوجوانان و جوانان و ... باشد که در طول مشاوره نوجوان و جوانان این مسایل بررسی می شود.

روانشناسی نوجوان 

دوران نوجوانی، دوران استقلال خواهی و سرکشی است. با مشاوره نوجوان و جوانان می توان شناخت مناسبی از منشاء رفتارهای نوجوانان بدست آورد و در نتیجه، از معضلات خطیر این دوران، بی خطر عبور کرد. مشاوره و نوجوانان بایستی ترکیب غیرقابل جدا از همی باشند، چرا که یک مشاور برای نوجوان می تواند ویژگی های اخلاقی آزاردهنده نوجوانان و مسیرهای رسیدن به آرامش آن ها را مشخص کند و سبب آرامش روانی نوجوانان گردد؛ بنابراین مشاوره تلفنی برای نوجوانان امری حیاتی است که در طول این مشاوره های، نوجوان و خانواده اش آگاهی های لازم را در مورد روانشناسی نوجوانان در دسترس می گذارد. همچنین توجه به این نکته ضروری است که والدین و نوجوانان در ابتدای این دوران، با مشاوره نوجوان و جوانان از دامن زدن به سوء تفاهمات پیش آمده و نیز ایجاد تنش بینشان بپرهیزند.

مشاوره تلفنی برای نوجوانان

خانواده هایی که به دنبال رفع مشکلات و معضلات روانشناسی نوجوانان خود هستند، می توانند با جستجوی  مرکز مشاوره نوجوانان معتبر، از سرویس مشاوره تلفنی برای نوجوانان آن مرکز بهره مند شده و مشکلات مذکور نوجوان خود را برطرف کنند.


موضوعات مرتبط: روانشناسی , نوجوان , جوان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یک فکر سمی : تفریح ، اتلاف وقت است
پنج شنبه 29 شهريور 1396 ساعت 10:0 | بازدید : 306 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )
تفریح ، اتلاف وقت نیست4

یک فکر سمی : تفریح ، اتلاف وقت است

تفریح ، اتلاف وقت است ؛ نظری که خیلی از کسانی که بشدت کار می کنند و برای خود و سلامت جسم و روان شان ارزشی قایل نمی شوند به آن اعتقاد راسخ دارند . پروفسوری ۵۰ ساله که عادت داشت هفته ای ۱۰۰ ساعت یا بیشتر کار کند دیدگاهش اینگونه بود که  برای او مهمانی ، ورزش کردن ، فیلم دیدن ، کنسرت ، تعطیلات ، بازی و هر سرگرمی دیگری اتلاف وقت بود .

این پروفسور می گفت « من به جای هدر دادن وقت ارزشمندم ، مجله می خوانم ، مقاله می نویسم ، آزمایش انجام می دهم و خلاصه کارهای با ارزشی می کنم . »

تنها استراحت وی روزنامه خوانی بود . هیچکس او را آدم خوشحالی نمی دانست و نمی گفت که او زندگی لذتبخشی دارد حتی خود پروفسور . در ضمن به نسبت وقت و نیرویی که صرف کارش می کرد ، از او قدردانی نمی شد و معمولا ترفیع او را عقب می انداختند .

تفریح ، اتلاف وقت نیست 1

تحلیل مشاوره از این فکر سمی « تفریح ، اتلاف وقت است »

خیلی از آدم ها مثل این پروفسور که معتقد تفریح ، اتلاف وقت است ، چون بیش از حد کار می کنند و فکر می کنند اگر بیست وچهار ساعت کار کنند خیلی پیشرفت خواهند کرد ، رفته رفته از پا در می آیند و فرسوده می شوند .

این گروه از آدم ها ، هدف زندگی را سخت کوش بودن و پیشرفت ، بردن ، ترقی ، رقابت و موفقیت به هر بهایی می دانند . آن ها خودشان را آدم های مفید و مولدی می دانند و معمولا بابت مولد بودن خود ، پاداش های ملموسی – مثل پول و لوازم زندگی – می گیرند .

اما بعضی از این آدم های مولد از این هم جلوتر رفته و وقت گذرانی را گناه دانسته و تفریح و سرگرمی را تنبلی ، تن پروری ، تن آسایی و بیعاری می دانند . آن ها فواید تفریح کردن را دست کم می گیرند و به اندازه کافی به خود استراحت نمی دهند تا هوشیاری و تمرکز خود را حفظ کنند .

این گروه از مردم ، علاوه بر این که می گویند تفریح ، اتلاف وقت است و تفریح را بی ثمر و بی فایده می دانند ، معتقدند تفریح ، آن ها را از هدف نهایی که تامین مالی و رسیدن به موقعیت شغلی خوب است ، باز می دارد . البته پول جمع کردن برای ایام طلایی بازنشستگی ، عمل معقولی است . اما این به تعویق انداختن ارضاء اشکالاتی هم دارد .

تفریح ، اتلاف وقت نیست3

ارزش قایل شدن برای همه ی لحظه های عمر

بعضی از آدم ها قبل از بازنشستگی می میرند ، یعنی چنان مریض احوال می شوند که نمی توانند از زحمات یک عمر خود لذت ببرند . عده ای هم سالها کار می کنند ولی به مال و اموالی که انتظار دارند نمی رسند . وانگهی بسیاری از بازنشسته ها نمی توانند از زندگی حداکثر بهره را ببرند چون این کار را نیاموخته اند !

معتادان به کار ، یک عمر کار می کنند ولی هرگز طعم تفریح و تفنن را نمی چشند و به هیچ چیز علاقه و دلبستگی پیدا نمی کنند .

چون کار و سرگرمی دو رکن زندگی سالم هستند ، بنابراین باید بین آن ها تعادل برقرار کنید . اگر واقعا از زیاد کار کردن لذت می برید ، زیاد کار کنید . ولی برای آن که فرسوده نشوید و فشار روانی ، شما را از پا در نیاورد ، با « هدر دادن » بخشی از وقت تان برای تفریح و تفنن ، تجدید قوا کنید . این اتلاف وقت شما را سرزنده و هوشیار کرده و کمک می کند کار های ضروریث خود را به نحو احسن انجام دهید .

یکی از بیماران مرکز مشاوره ی ما می گفت « من عاشق پیاده روی های طولانی هستم ولی هر وقت می خواهم پیاده روی کنم ، احساس گناه وجودم را می گیرد چون می بینم کارهای ناتمام زیادی دارم . » اما او غافل بود که پیاده روی طولانی ،سلامتی وی را تضمین می کند و باعث می شود سالیان متمادی به « کار های مهم » خودش برسد . او می توانست با انجام کارهای لذت بخش ، لدون آن که احساس گناه کند و با آمیختن کار و تفریح کیفیت زندگی خود را ارتقاء دهد .

تفریح ، اتلاف وقت است

توزیع رفتار و کیفیت زندگی

مطالعات روان شناسی نشان داده اند « توزیع رفتار ها » ( مثلا آمیختن کار و تفریح ) کیفیت و بهره وری زندگی را بالا می برد .

تفریح و بازی ، « باطری شما را شارژ می کنند » و تمرکز و اثر بخشی کارتان را بیشتر می کند . عده کمی می توانند بدون ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت ، تمرکز خود را بیش از دو ساعت حفظ کنند .

کسی که کاری را هشت ساعت مستمر انجام می دهد معمولا کمتر از کسی که هر یک ساعت یا بیشتر ۱۰ دقیقه استراحت می کند ( و در کل هفت ساعت کار می کند ) کارایی دارد .

 

جهت تماس و مشاوره تلفنی با روانشناس و مشاوران  متخصص ازطریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با 9092305983 تماس حاصل فرمایید.

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

 

 

بی وقفه کار کردن کارایی را کم می کند . هنگام استراحت هم باید کاری انجام دهید که با کار قبلی تان فرق دارد . برای مثال اگر روی مقاله ای کار می کنید یا یک کتاب دانشگاهی می خوانید ، در وقت استراحت ، کار دیگری مثل پیاده روی انجام بدهید یا به دوست تان تلفن بزنید چون انجام دادن این نوع کار های کاملا مختلف بیش از مثلا روزنامه خواندن یا حتی خواندن کتاب های فکاهی قوای شما را تجدید می کند .

یادتان باشد اگر تفریح را در زندگی خود جا ندهید ممکن است خیلی کار کنید ولی نتیجه ی کمی بگیرید .

 

تفریح ، اتلاف وقت است 2

پادزهرها

نجوا های درونی اصلاحی

« آدم ها به تفریح احتیاج دارند تا باطری خود را شارژکنند . »

« تفریح حق مسلم من است . »

« یکسره کار کردن برای هیچ کس خوب نیست . »

« کار زیاد ، یعنی نتیجه گیری کم . »

« کار برای زندگی ، نه زندگی برای کار »

« با تفریح مثمر ثمر تر خواهم بود . »

« خوشگذرانی اتلاف وقت نیست . »

« اگر امروز از زندگیم لذت نبرم ، شاید فردا دیر باشد . »

و در آخر مشاوره این نوید را می دهد که هر روز در مورد یک فکر سمی صحبت کرده و آن را تحلیل می کند به همین منظور می توانید با مراجعه به سایت ادامه ی مطالب را روزانه بخوانید .

مشاوره روانشناسی تلفنی

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آرامش روحی در سفر
پنج شنبه 27 شهريور 1396 ساعت 10:0 | بازدید : 406 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

2وسایل-کافی-برای-سفر.

آرامش روحی در سفر

  • آرامش روحی در سفر چگونه فراهم می شود ؟
  • چه وسایلی برای سفر لازمند ؟
  • وسایل کافی برای سفر چقد می تواند در آرامش روحی در سفر موثر باشد ؟

وسایل کافی برای سفر ، مسافرت شما را آسان تر ، شیرین تر و بی دردسر تر می کند و آرامش روحی در سفر را برای شما فراهم می نماید  . عمر انسان کوتاه است . باید با شور و شوق و به فراوانی سفر کنیم .

هنگامی که یک طراح با استعداد معماری داخلی به دانشکده ی تحصیلات تکمیلی می رود معمولا جعبه های مقوایی پر از اشیای جور واجور ، جعبه های تزئینی ، ستون های چهار گوش ، گل ، کتاب ، کاست موسیقی و شمع هایش را با خود می برد .

زمانی که هم اتاقی جدیدش بعد از او وارد اتاق می شود ، معمولا تعجب می کند که چطور این همه وسیله را با خود به سفر آورده است . بعضی ها اینطورند با تمام تجهیزاتی که می دانند برایشان لازم است سفر می کنند چون آرامش روحی در سفر برایشان از هر چیزی مهم تر است .

 

وسایل کافی برای سفر 3

 

یک زوج وقتی برای ماه عسل به مسافرت رفته بودند ، تمام لباس هایشان را که دوست داشتند با خود بردند . آن ها فک می کردند که  لباس ها یقینا بیشتر از نیازشان باشد  . اما شما نمی دانید هوا چگونه خواهد شد  یا چه چیزی با روحیه ی شما متناسب است .

 

وسایل کافی برای سفر اسبابی برای آسایش و آرامش روحی در سفر

گرچه خرد به ما توصیه می کند خودمان را در لا به لای بار و بندیل دفن نکنیم ، اما بعضی عاشق وسایلشان  هستند و سفر را دوست دارند . آن ها هر وقت سبک سفر می کنند ، پشیمان می شوند . پس از اینکه اطرافیانشان به آن ها می گفتند که وسایل زیادی را برای سفر با خود می برند تصمیم گرفتند در مسافرت های بعدی سبک تر سفر کنند .

همین زوجی در که بالا گفتیم در مسافرت اخیرشان ، بسته بندی سبکی داشتند ، که فقط برای پنج شب و روز کافی بود . با خوش بینی امیدوار بودند  روزها آفتابی و شب ها گرم باشد ، اما با هوایی به شدت بارانی ، سرد و همراه با وزش باد روبرو شدند .

 

آرامش روحی در سفر

 

آن ها می بایستی به جای لذت بردن از موزه یا یک کافه ، بخاطر آب و هوا به بازار می رفتند. برای خرید یک بادگیر زشت خاکستری با کلاهی که باید در تمام ایام بر سرشان می بود ، پولی اضافی پرداخت کنند . اگر لباس بارانی دلخواهشان همراهشان بود ، چقدر راحت تر بودند و با تغییر امور احساس بهتری داشتند و شیک پوش تر هم بودند . اگر آماده باشید ، خوشحال ترخواهید بود .

 

مشاوره تلفنی راهنمای شما برای کسب آرامش روحی در سفر

اگر به یک مسافرت خاص می روید ( مثلا ماه عسل ) و اهل تجهیزات و وسابل کافی برای سفر هستید ضمن اینکه دوست دارید راحت و آسان سفر کنید و در پی آرامش روحی در سفر هستید ، می توانید به راحتی با یک تلفن به مرکز مشاوران هیروو ، مشاوره تلفنی داشته باشید و با خیال راحت و ایمن از هرگونه کم و کاستی در سفر برای وسایل ، سفر خوبی را تجربه کنید . برای این کار می توانید با شماره تلفن ۹۰۹۲۳۰۵۹۸۳ تماس برقرار کرده و از خدمات مشاوره در زمینه ی کسب آسایش و آرامش روحی در سفر و مسافرت و سوالات دیگر بهره مند شوید .

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

آن چه فکر می کنید ممکن است . لازم شود ، همراه خود ببرید .  همواره با یک فرهنگ لغت با جلد کاغذی مسافرت کنید  . مثلا اگر خانم باشید با خود روسری ، جواهرات ، ساعت سفری ، لباس شنا، بارانی و یک چتر بردارید . قبل از ورود به یک کشور بیگانه مقدار کمی از پول رایج آن کشور فقط چند سکه به اندازه ی اجرت باربری که وسایلتان را در فرودگاه حمل کند همراه خود داشته باشید . اضطراب را کاهش می دهد .

 

 

اگر زندگی ، آرامش و آسایش برایتان مهم است ،سفر کنید .

یک شغل با انگیزه داشته باشید ؛ فرزندانی به دنیا آوردید ؛ یک حیوان خانگی داشته باشید . اگر گلدان گیاه دارید به آب نیاز دارید، یک کتاب خانه ی شخصی داشته باشید ؛ مهمانی شام برگزار کنید و اشیای بی روح را فقط به دلیل آن که دوست دارید جمع کنید .

 

وسایل کافی برای سفر 4

 

زیبایی هایی دور خودتان که خودتان ایجاد کرده اید ، روح شما را تقویت می کنند . با خود بگویید من زمان کوتاه و زودگذری در این سیاره حضور دارم . علاقه ای به چشم پوشی از لذت های مادی ندارم . هنگامی که آخرین نفس خود را کشیدید ، دیگر نمی توانید هیچ یک از اشیایی که موقتا در اختیار دارید ، همراه خود ببرید .

اکنون تنها زمانی است که لذت بردن از این مایملک شما را خوشحال می کند . هرگز از مسافرت با وسایل کافی پشیمان نمی شوید .

 

مشاوره روانشناسی

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو


موضوعات مرتبط: روانشناسی , جوان , خانواده , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مدام به خود نگویید همیشه به درد هیچ کاری نمیخورم!
یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت 13:36 | بازدید : 302 | نویسنده : heiroo | ( نظرات )

هیچوقت در زندگی به خودتان انرژی منفی ندهید و همیشه به به داشته هایتان ایمان داشته باشید.

پیدا کردن مقالاتی درباره ی عادات خوب یا شعارهای انگیزشی افراد موفق کار سختی نیست. اما چنین مقالاتی با تمام جذابیت و فوایدی که دارند، تنها نیمی از داستان را روایت می کنند.

بسیاری از مردم آنها را می خوانند و به جای آنکه الهام بگیرند احساس شکست و سرافکندگی پیدا می کنند و مدام با خود می گویند «من هیچوقت نمی توانم مثل آنها باشم. آنها خیلی متعهد تر از من هستند». به این می گویند گفتگوی درونی منفی نگرانه. همه ی ما هر از گاهی چنین گفتگوهایی با خودمان داریم.

ما حداقل می توانیم چهار نمونه گفتگوی درونی شناسایی کنیم: گفتگوهای درونی فیلتر کننده، شخصی ساز، فاجعه ساز، و قطبی ساز. چند نمونه از برخی چیزهایی که ممکن است با خودمان تکرار کنیم را می توانید در ادامه بخوانید. توجه داشته باشید که این مکالمات درونی، ما را از مسیر موفقیت دور می کنند.

 

۱۳ گفتگوی درونی مخرب که باید از آنها اجتناب کرد

 

۱- «او همیشه همین بلا را سر من می آورد …»
نمونه ی بالا نشان دهنده ی دو نوع گفتگوی درونی در یک جمله است. از طرفی هر نکته ی مثبتی را فیلتر می کند و تنها نکات منفی را بزرگ می کند، از طرف دیگر قطبی ساز است، چرا که شخص گوینده همه چیز را یا خوب می بیند یا بد (در این مورد، بد). هیچ موضع میان دارانه ای در این جمله وجود ندارد.

 

۲- «بهتر از این نمی شود. کل روزم خراب شد …»
فاجعه سازی یعنی بزرگ کردن اثرات یک موقعیت منفی بر روی تصویر بزرگ تر. این اتفاق منفی می تواند چیز ساده ای مثل ثبت اشتباه سفارش یک غذا باشد.

با این حال فرد آنقدر خود را تحت تأثیر آن قرار می دهد که این جمله برایش تبدیل به یک پیش بینی ناگزیرساز می شود. این نوع احساس استقبال از اتفاقات منفی، چون روی نتیجه تأثیرگذار هستند در نهایت درست از آب در می آیند.

 

۳- «او فقط برای اینکه من را ناراحت کند این کار را کرد …»
این جمله شخصی سازی است. معنی آن این است که شخص گوینده، حتی وقتی موضوع ارتباطی با شخص خاصی ندارد، آن را تماماً به خود یا شخص دیگری مرتبط می کند.

 به یاد داشته باشید، اغلب افرادی که با آنها مواجه می شوید تمایل و زمان لازم برای خارج شدن از مسیر خود با هدف ضربه زدن به شما و خراب کردن روزتان را ندارند.

 

۴- «اصلاً استعداد این کار را ندارم …»
درست است که ممکن است در مواجهه با موقعیتی خاص با دشواری روبرو شوید، اما با بی استعداد دانستن خود در یک یا چند زمینه هیچ لطفی در حق خودتان نکرده اید. این تفکر به شما اجازه ی عملکرد بهتر را نخواهد داد.

 

۵- «من همیشه بدشانسی می آورم …»
هیچکس «همیشه» بدشانسی نمی آورد، اما اگر اینطور فکر کنید، با مشکلات و سختی های بیشتری مواجه خواهید شد و با تبدیل شدن به آهنربای مشکلات، دیگران کمتر به حضور شما در اطراف خود تمایل نشان خواهند داد. اما خودتان می توانید این حالت را تغییر دهید.

 

۶- «به هیچ وجه نتیجه نخواهد داد …»
یک بار دیگر، چنین طرز تفکری فضا را تنها برای منفی نگری باز می کند. اگر فکر می کنید کاری نتیجه نمی دهد، چرا اصلاً زحمتش را به خودتان می دهید؟ در دام این ذهنیت گرفتار نشوید و تلاش خود را انجام دهید. نتیجه ممکن است شما را غافلگیر کند.

 

۷- «هیچ کس به خودش زحمت نمی دهد به من کمک کند …»
شما وقتی خودتان را در میانه ی مسائلی قرار دهید که فکر می کنید اشتباه هستند، خود را با موقعیت های منفی به دیگران می شناسانید. از آن بدتر اینکه، اهمیت خود را در جریانات دور و بر خود پایین می آورید. به جای این کار، به دنبال راه هایی بگردید که بتوانید سهمی در راه حل موضوعات داشته باشید.

 

۸- «این کار غیر ممکن است …»
همه ی ما این جمله را به کار برده ایم. اما چیزهای کمی هستند که واقعاً غیر ممکن باشند؛ مگر آنکه خودتان را به غیر ممکن بودن آن مجاب کرده باشید، و این دقیقاً همان کاری است که این جمله انجام می دهد. به جای این طرز تفکر، به این فکر کنید که مسئله ی مورد نظر چطور ممکن و محتمل خواهد شد.

 

۹- «من هیچوقت به درد هیچ کاری نخواهم خورد...»
احتمال اینکه اغلب ما این حالت را در برهه ای از زندگی خود تجربه کرده باشیم کم نیست. با این طرز فکر، احتمال وقوع اتفاقات مثبت به حداقل ممکن خواهد رسید.

واقعیت این است که همه ی ما در انجام کار یا کارهایی استعداد داریم. گفتگوی درونی منفی نگرانه ما را از تمرکز روی این کارها باز می دارد. شما نباید اجازه بدهید این اتفاق بیفتد.

 

۱۰- «هیچ کس قدر زحمات من را نمی داند …»
شاید بیش از آنچه تصورش را بکنید از کاری که انجام می دهید قدردانی شود، اما به هر دلیلی ممکن است شما شاهد آن نباشید.

به جای آنکه خودتان را متقاعد کنید کسی قدر زحمات شما را نمی داند، می توانید از دیگران تقاضا کنید بازخورد بیشتری به شما بدهند. آنها متوجه نیاز شما خواهند شد و به آن پاسخ خواهند داد.

 

۱۱- «هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، من چقدر بدبخت هستم …»
اگر درگیر انجام کار خاصی هستید، احتمالاً نقاط قوت مختلفی دارید که در عوض این تفکرات، می توانید روی آنها متمرکز شوید.

باید این را در نظر داشته باشید کاری که شما انجامش را ساده می دانید شاید در نظر دیگران آنقدر ها هم ساده به نظر نرسد. اگر فرد دیگری نیز با شما در انجام این وظیفه شریک است، می توانید با همکاری با یکدیگر راهی برای کمک به موفقیت همدیگر پیدا کنید.

 

۱۲- «هیچ کس دیگر من را استخدام نخواهد کرد …»
ممکن است انجام وظیفه یا کاری آنگونه که می خواسته اید پیش نرفته باشد، اما دنیا که به آخر نرسیده است. می توانید قدمی به عقب بردارید، روی کارهایی که خوب انجام می دهید تمرکز و دوباره از نو شروع کنید. هیچ کس نگفته است مسیر موفقیت مسیر همواری است.

 

۱۳- «من خیلی تنها هستم و هیچ کس به من توجه نمی کند …»
ممکن است گاهی اوقات اینطور به نظر بیاید، اما نباید اجازه داد این نیز به یک پیش بینی ناگزیرساز دیگر تبدیل شود. به نظر می رسد نگرش های ضعیفی مثل این، در دور نگه داشتن ما از دیگران موفق عمل می کنند، به ویژه کسانی که می توانند به ما در خارج شدن از مشکلاتمان کمک کنند.

اگر دوست می خواهید، باید برای کسی دوست باشید. اگر به کمک نیاز دارید، این را با دیگران مطرح کنید.

گفتگوهای درونی منفی نگرانه سد راه ما قرار می گیرند، خود را در ذهن ما جای می دهند، و ما را از اهدافمان منحرف می کنند. این تفکرات ما را متقاعد می کنند که سعی کردن و امتحان کردن هیچ سودی نخواهد داشت، چون به هر صورت شکست خواهیم خورد. همه ی ما احساساتی از این دست را تجربه کرده ایم.

اما این نکته را از یاد می بریم که شکست، برای موفقیت عنصر مهمی محسوب می شود. شکست به ما یاد می دهد چه چیزی نتیجه می دهد، چه چیزی اهمیت دارد، و چه چیزی نتیجه بخش نیست. شکست به ما یاد می دهد هر چیزی که ارزش به دست آوردن را دارد، به آسانی به دست نخواهد آمد.

شما قدرت این را دارید که حرف ها و نحوه ی صحبت کردنتان با خود را عوض کنید. سعی کنید خودتان را از این مکالمات درونی منفی نگرانه و هر ذهنیت منفی و مخرب دیگری دور نگه دارید. مثبت باشید، تا اتفاقات مثبتی در زندگی تان رخ دهد.

برای مشاهده مطالب بیشتر، اینجا را کلیک نمایید.


موضوعات مرتبط: روانشناسی , جوان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 798
بازدید کل : 40489
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوران هیروو و آدرس heiroo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 160
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 43
:: بازدید هفته : 173
:: بازدید ماه : 798
:: بازدید سال : 3286
:: بازدید کلی : 40489